Eten, drinken, koken, genieten.

Na mijn Masterchef avontuur, heb ik besloten mijn liefde voor eten verder met jullie te delen! Ik zal dit doen via mijn Food-blog. Mijn lievelingsrecepten en eten zal ik hier plaatsen. In de toekomst zal hier ook een  YouTube kanaal bijkomen. Op dit moment ben ik aan het sparen voor een mooie camera. Tot het zover is hoop ik dat jullie genoegen zullen nemen met simpele kiekjes van mijn iPhone.

Heb je vragen over mij, mijn Masterchef avontuur of andere food gerelateerde vragen, stel die dan aan mij! Als reactie hier, of mijn Facebook/Twitter account.

Philip

ainsley

Leave a Reply

